ایمان به مسیح خداوند

ساخت وبلاگ
خوشا بحال شما خوشا به حال کسی که خدا گناهانش را بخشیده و از خطایای او چشم پوشیده باشد! ، چه سعادتی که خداوند دیگر گناهی علیه او بحساب نیاورد!خوشابحال شما ایماندارانعیسی خداوند میفرماید :کسانی که به او ایمان بیاورند، هیچ نوع محکومیت و هلاکتی در انتظارشان نیست خوشابحال شما حتی اگر دچار لغزش شوید ، آنکه به دست راست خدا نشسته است برای شما شفاعت می‌کندخوشابحال شما و خدا مهر مالکیت خود را بر شما گذاشته و روح‌القدس را به عنوان ضامن همۀ برکات آینده در دل‌های شما نهاد‌.مفت یافته اید اما بهای سنگینی برای نجات شما پرداخت شده .... خون عیسی مسیحقدر این نجات را بدانید و بدانیم ... آمین ایمان به مسیح خداوند ...
ما را در سایت ایمان به مسیح خداوند دنبال می کنید

برچسب : مزامیر,مزامیر داوود,مزامیر داود, نویسنده : 5nadernajjari111 بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 7:29

16- 19شش، بلکه هفت چيز است که خداوند از آنها نفرت دارد و نمي تواند تحمّل کند: چشم متکبّر، زبان دروغگو، دستي که خون بي گناهي را بريزد، فکري که نقشه هاي پليد بکشد، پايي که براي انجام کارهاي زشت عجله کند، شاهدي که شهادت دروغ بدهد و کسي که رابطه دوستان و خويشاوندان را به هم بزند.

ایمان به مسیح خداوند ...
ما را در سایت ایمان به مسیح خداوند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5nadernajjari111 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 7:29


خدا و دارايي

33شما قبل از هر چيز براي به دست آوردن پادشاهي خدا و انجام خواسته هاي او بكوشيد، آن وقت همه اين چيزها نيز به شما داده خواهد شد.
34پس نگران فردا نباشيد، نگراني فردا براي فرداست و بدي امروز براي امروز كافي است.

ایمان به مسیح خداوند ...
ما را در سایت ایمان به مسیح خداوند دنبال می کنید

برچسب : متى باب الحارة 6,متى يعرض باب الحارة 6,متى يبدأ باب الحارة 6, نویسنده : 5nadernajjari111 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 7:29

بنده رنجديده

5امّا به خاطر گناهان ما، او مجروح شد و به خاطر شرارتهاي ما، او مضروب گرديد. و به خاطر دردي که او متحمّل شد، شفا يافتيم و به خاطر ضربه هايي که او تحمّل کرد، سالم شديم.

ایمان به مسیح خداوند ...
ما را در سایت ایمان به مسیح خداوند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5nadernajjari111 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 7:29